KAMPANJA OPTIMIZOVANA NA VIDLJIVOST
Tema viewability je pri kupovini reklama na internetu važna
Od početka internet reklame, oglašavanje se velikim delom plaća prema hiljadu prikaza.
Međutim, govori se o hiljadu učitavanja reklamnog banera na stranicama, ali ova reklama se ne prikazuje uvek na vidljivom delu pri skrolovanju stranice.
Odnos između učitanih reklamnih banera u pretraživaču i broja prikaza onih koji su bili na vidljivom delu stranice naziva se viewability (vidljivost).
Etarget može meriti vidljivost i optimizovati kampanje tako da odnos između plaćenog CPM-a i postignute vidljivosti bude najbolji.
Prepustite našim specijalistima da podese i optimizuju kampanju tako da se vaša reklama pojavljuje u vidljivom delu stranice i u isto vreme bude usmerena na odabranu ciljnu grupu. Sve to uz očuvanje najbolje učestalosti frekvencije i cene vaše kampanje.
Vašu vidljivost znamo povećati na 55-70%. Minimalni budžet za kampanju je 100 000 dinara bez PDV-a.