CILJANJE PREMA KLJUČNIM REČIMA

 

Iskoristite kontekstualno ciljanje kako biste preciznije došli do svog cilja

Ciljanje prema ključnim rečima je tradicionalna opcija PPC oglasa. Omogućava vam da prikažete tekstualne oglase u člancima koji zanimaju vaše klijente.

article

Ključne reči ne moraju biti direktno povezane s vašim proizvodima, već i s temama koje prati vaša ciljna grupa.

Na primer, ako su vaša ciljna grupa majke, dobro je ciljati vaš oglas na ključne reči vezane za zdravlje, porodicu, trudnoću, stanovanje, decu, domaćinstvo, obrazovanje, lepotu, modu, psihologiju ili životni stil.

Ova kampanja zahteva najmanje 5 000 dinara bez PDV-a.

 


Kontakt

ETARGET DOO Dimitrija Tucovića 74/7 11120 Beograd-Zvezdara MB: 20303727 PIB: 105053141

prodaja@etarget.rs

+381 11/32-88-952