CILJANJE PREMA KATEGORIJI STRANICA
Povežite svoj brend sa imidžom sajta određene kategorije
Postavljanjem oglasa samo na sajtove iz određene kategorije dostižete relevantnu ciljnu grupu i pozitivno utičete na imidž vašeg proizvoda.
Vaš proizvod i njegovo odredište povezujete sa određenom temom koja je za publiku važna. Na primer, možete da povežete svoj proizvod sa kupcima iz sveta sporta ili iz sveta automobilizma.v
Ciljamo vaše reklame na ručno kategorizovane veb stranice. Zahvaljujući tome, vaši oglasi će se prikazivati osobama koje su zainteresovane za određenu oblast. Vaš oglas će se prirodno uklopiti u sadržaj stranice i lakše će doći do korisnika, čime dobijate kvalitetniji saobraćaj za vašu stranicu i bolje prepoznavanje vašeg brenda u vašoj ciljnoj grupi.
Kada započnemo kampanju, koristimo unapred podešenu listu relevantnih stranica koju tokom kampanje prilagođavamo sa specifikacijama proizvoda i potrebama oglašivača dodavanjem novih stranica i uklanjanjem onih koje nisu u potpunosti usklađene.
Pri takvoj strategiji potrebna je svakodnevna optimizacija i veća briga nego pri širokom ciljanju, zbog toga je cena za takvu kampanju min. 40 000 dinara bez PDV-a.
Ako ste zainteresovani za ciljanje na sajtove, kao što je ciljanje pojedinačno odabranih sajtova, postoji i ta mogućnost, a više o tome možete saznati od naših specijalista.