Šta je najvažnije u internet ekonomiji? Odgovor je: pažnja. U poplavi informacija najveći izazov je zadobiti pažnju u pravom trenutku. (McKinsey)
Bez obzira da li ste podlegli trendu nešto novijeg datuma i obeležavate Valentinovo sa svojim partnerom ili pak čekate 8.mart za kupovinu poklona, skori dolazak proleća obećava i nove kupovine. Nove modne kolekcije, kuće i stanovi spremni za krečenje sa prvim toplijim danima, tradicionalna velika spremanja kada se dosta toga izbaci i ponešto novo kupi sve su to dobri razlozi da se na vreme pripreme i kupci i prodavci.
U razdoblju shoppinga raste potrošačka aktivnost za kupovinom i po nekoliko desetina procenata. Na primer, merenja reklamne mreže Etarget za period od 5 nedelja pre Božića pokazala su da se interes potrošača za informacijama na stranicama firmi koje oglašavaju preko Etargeta, povećao za 30%.
Od proleća pa nadalje, kako predviđaju istraživanja vodećih svetskih agencija, još više će se surfovati u potrazi za idealnim odnosom cene i proizvoda, više će se koristiti internet da se cene uporede pre kupovine, a finansijska kriza na poneke će uticati i tako što će hteti da uštede na vremenu i novcu koji odvajaju za gorivo tako što će kupovati preko interneta.
Skinuti 7 saveta u PDF formatu | |
Kako funkcioniše ETARGET? |